Har inget att göra lista

HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST? Ja

TAGIT SMÄRTSTILLANDE? Ja, efter min operation och när jag fick en spricka i foten.

BRUTIT ETT BEN? Nej, men en tå

HAFT SEX UTOMHUS? Japp

BITIT NÅGON I TÅN? Usch nej, hatar fötter

GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? Jag tror faktiskt inte det.

ÄTIT PAPPER? Usch, tror inte det

KYSST EN 30-ÅRING? Ja mitt "ex"

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER? Ja, det har jag!

TATUERAT DIG? Japp! .

PIERCAT DIG? Ja, naveln och örat

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? Nej, kanske när jag var liten, men inte i vuxen ålder

PUSSAT EN GRODA? Nej

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? Jaa, det har jag gjort

HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ? Tyvärr ja, fast då visste jag inte att den hade en tjej.

SVIKIT EN VÄN? Ja, men inte på senare år

TESTAT DROGER? Ja, pinsamt nog

TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN? Ja

ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL? Ja

VARIT OTROGEN? Nej

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? Nej

HAFT MAGINFLUENSA? Ja, någon gång

GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG? Ja

ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G? Blondinen gick in i affären och sa: ‘Jag vill gärna köpa den här TV:n.’
Assistenten svarade: ‘Vi säljer inte till blondiner.´
Blondinen blev arg och gick hem. Hon färgar sitt hår svart, tar på sig skejtkläder och går tillbaka: till affären och säger: ‘Jag vill gärna köpa den här TV:n.’
Assistenten svarade: ‘Vi säljer inte till blondiner!’
Blondinen blev rasande och rusade till frisören, klippte sitt hår, tog på sig herrkläder och gick tillbaka till affären och sa: ‘Jag vill gärna köpa den här TV:n.’
Assistenten svarade: ‘Vi säljer inte till blondiner!’
Blondinen tittade förundrat och svarade: ‘Nu har jag färgat mitt hår svart, klippt det och tagit på mig herrkläder, hur kan du så säkert veta att jag är en blondin?’
Assistenten svarade: ‘Det där är ingen TV, det är en mikrovågsugn!’

KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN? Nej?

HITTAT PENGAR? OCH VAD GJORDE DU MED DOM? Behållt

BLIVIT OMSKUREN? Nej

TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET? Ja, 1 gång

VAD TÄNDER DU PÅ? En kille som är galnare än vad jag är på matcher, tatueringar, ögon

HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DATEN? Precis så långt jag känner för med just den killen

HUR SKUM ÄR DU? Jag är rätt skum, men inte överdriver skum

VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER?Jag tror det finns, jag tror det finns någon för alla, men att det tar olika tid att hitta den.

ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN? Nej

NÄR GRÄT DU SIST? För någon dag sen

SILVER ELLER GULD? Silver

DIAMANTER ELLER PÄRLOR? Diamanter

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?Solnedgång

VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET? Att bli överraskad

VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ögonen, håret och kläderna

VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT? Standard citatet Fish ( fuck it shit happens)

? Lena

Vilken rolig lista! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR